Buď vlastníkem svého příběhu

Než se rozhodnete, jak vyprávět příběh, který stojí za vaším návrhem, prozkoumejte v první řadě důvod, proč se do storytellingu pouštíte.

Existují 2 hnací motory, design a komunikace. Není to nová technologie a nemá to nic společného s lidmi, vzory nebo procesy. To, co je společné, je vy a váš příběh.

Vyprávění (storytelling) se rychle stalo jedním z nejdiskutovanějších témat v uživatelské zkušenosti i mimo ni. Většina myšlenek prezentovaných kolem vyprávění je zaměřena na jednoduché důvody, proč je vyprávění příběhů důležité a některé okrajové tipy pro vyprávění lepšího příběhu.

V čem je problém? Přistoupili jsme přímo k tomu, JAK vyprávět příběh o zkušenostech nebo produktech. Ale vynechali jsme klíčový prvek. PROČ je dobré tyto příběhy vyprávět.

Než se zaměříme na to, jak vyprávět příběhy o produktech, podnikání a zkušenostech, musíme nejprve navrhovat ty správné produkty. Jen tak vytvoříme správné příběhy a předáme zajímavé zkušenosti.

Více v článku Owning Your Story.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>