Buď vlastníkem svého příběhu

Než se rozhodnete, jak vyprávět příběh, který stojí za vaším návrhem, prozkoumejte v první řadě důvod, proč se do storytellingu pouštíte.

Existují 2 hnací motory, design a komunikace. Není to nová technologie a nemá to nic společného s lidmi, vzory nebo procesy. To, co je společné, je vy a váš příběh.

Vyprávění (storytelling) se rychle stalo jedním z nejdiskutovanějších témat v uživatelské zkušenosti i mimo ni. Většina myšlenek prezentovaných kolem vyprávění je zaměřena na jednoduché důvody, proč je vyprávění příběhů důležité a některé okrajové tipy pro vyprávění lepšího příběhu.

V čem je problém? Přistoupili jsme přímo k tomu, JAK vyprávět příběh o zkušenostech nebo produktech. Ale vynechali jsme klíčový prvek. PROČ je dobré tyto příběhy vyprávět.

Než se zaměříme na to, jak vyprávět příběhy o produktech, podnikání a zkušenostech, musíme nejprve navrhovat ty správné produkty. Jen tak vytvoříme správné příběhy a předáme zajímavé zkušenosti.

Více v článku Owning Your Story.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *