Jak napsat report z uživatelského testování, aby ho lidé četli

V průběhu deseti let nebo tak nějak, jsem coby UX designer spustil spoustu uživatelských testů. Tímto způsobem skvěle zjistíte, jak se lidé skutečně chovají na webových stránkách či aplikacích.

Je důležité uživatelské testy připravovat a spouštět, pokud ale nezaznamenáte výsledky, je to jako by se uživatelský výzkum nikdy nestal. Pokud se jen jeden nebo dva lidé pokusí zachovat konkrétní situace z testování v hlavě, může to vést ke špatnému pochopení. Navíc není možné podělit se o výsledky s těmi, kteří na uživatelském testování nebyli. Je to prostě v pytli.

Samozřejmě, že příprava velkého reportu může znamenat, že skončíte s dokumentem, který nikdo nečte. Je důležité, aby byl srozumitelný a nezpomalil váš proces. Koneckonců, testy jsou jen prostředkem vedoucím ke zlepšení vašeho webu.

Více si přečtěte v článku: How to write a user testing report that people will actually read

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>